01 November 2010

SENGAL+BENGONG+NAKAL+JAHAD (:

DAUS cm gampang duh . tak menghabes-habes na usik aku jee . tendang2 pintu laa , rapatrapat kan muke laa , pijak kasot laa , tarik tudong laa - kate aku PENDEK laa . aku tahu laa kaw ++++TINGGI dary aku . aku tahu aku PENDEK , so diamdiam je da laa . sengal jee mamat tuh . HAHA XD

da banyak kali aku pukol-pukol dy , buad mcm2 , jerit kat dea . tapy LELAKI kan , ta phm bahase . cmtuh laa . Baek laa kau nii kawan aku , kalaw kaw bukan kawan aku , da lama aku mintak kain putih dekat bomoh tahu ! haha :D

kat kelas pulak kaw suke gelakgelak cm kuda . kejab ada nada TINGGI then kejab ada nada RENDAH .
same jee nan dak  CEMAT '' LAWAK jee aku nengok . hahaha :D then kaw selalu buad2 jalan cm org takde lutot sebelah . GILAAA BETOL membe aku yg sorg . SUMPAA aku tak pena jumpe kawan gilagila sampai buad org jady gile nan perangai kau . HAHA :D


*kami hanya kawan je , don't buad2 gosip - then  kalaw ada awek dy yg jelez , aku tak kesa (: cuz aku sikit pon tak rmps dy . tak sala kan rapat nan membe cmtuh ? THINK OF IT (: