12 February 2011

MALAPETAKA 9/2/2011 ^____^

ini hari banyak malang ! mcm2 hal jadi dkt sekula . bala untuk aku agaknya :]

- FIRST -

dekat tapak perhimpunan , tgh syok borak2 nan kaka aimie . then membe bisik2 suroh lari cepat cuz cikgu tgh nak cekup budak2 yg pakai baju pj warne puteh & pakai tudung cream untuk dihadapkan dekat atas pentas , dpn2 semua pelajar pulak tuh ! 
then aku ckp nan kak aimie , nati sambong balek lahh . then kitorang semua terus cabut & cover2 diri :)
 lepas jugak akhirnya cuz cikgu2 tak perasan :D

- SECOND -

aku pikir dekat tapak tadi bole lepas then tidak jugak . tertangkap jugk dekat padang time pj cikgu jamilah .
dea pon panggil aku pegi dekat depan then tanya mcm mane aku bole lepas dkt tapak tadi .
then aku just ckp ' entah lah cikgu '
so dari situ dea start bebel2 bagai nak gilaa semua .
dia kalau membebel , perrggghhh ! main lantang lagi suara dea .
blablabla semua then kitorang start lari2 untuk pj .
then dekat kantin , membe2 dari class lain tanye aku , 'kau tak kene tahan ke diniee ?'
then aku ckp 'pandai2 lahh lari ,'
because aku tengok siape yg kene tangkap dkt tapak tadi kene duduk dpn bilik guru lelaki .
tak tahu smpai bile . taknak aku dok situ lame2 , waste my time :D

- THIRD -

serong mase amali sikit :D lepak lhaa dgn farrah dekat dpn ko'op cuz dea nak jumpe membe dea , budak 5MPV .
lepak punye lepak . tiba2 cikgu ku muncul . follow my dialog :

KU ; oi kakak ! sini ! asal tak salin baju pj ni ? da tahu kan takbole pakai baju puteh kat sekola ni ?
aku ; tade cikgu , smlm membe ckp bole pakai sampai balek . tuh yg saya pakai .
KU ; ewahh ! peraturan tetap peraturan . lagi satu , mane stokin tgn kau ? asal kau pgg je , tk pakai ?
aku ; ade nia cikgu , baru bukak .
KU ; asal kau bukak ?
aku ; panas lah cikgu .
KU ; wahhh , akhirat lagi panass kakak oi ! kau tahu tak aurat perempuan dekat mane ? asal kau bukak ? na tunjuk tgn kau tuh ?
aku ; yelahhh , saye pakai balik (buat2 lha baek paki mende tuh balek)
KU ; (terus blah pergi dekat kereta dea)
aku ; (senyum2 kambing then terus gi surau)

- FOURTH -

act aku bole sembahyang tapi pura2 tabole :P
so borak2 lha dlm surau , engat da tade malapetaka lagi , rupa2 nya ade :|
ustazah tanya siapa yg tak bwk buku PAFA , so kitorang semua ckp lahh tak .
then dea suro kitorang pergi dekat luar .
rupa2 nya kitorang kene JEMUR SAMBIL TAKPAYAH PAKAI KASUT !
walaweyyyhhh , terbakar kaki aku do !
so kitorang berbaris lahh dekat tempat parking motor tuh sambil dgr ceramah percuma :)
ustazah tengah berceramah , aku sibuk borak ngn membe .
ckp2 lha , cane ni kalau budak2 laki da balek then amek moto diorang kat sini .
MALU LHA KITE WEYYHH .
but luckily diorang semua keluar lambat cuz ada koku hari ini , SELAMAT !


*AMBOY HAI ! TAK TAHAN AKU MALAPETAKA YG JADI HARI NI ! TAKBOLE LUPE . ASIK KENE MARA JEP . TAPI KENGKADANG AKU SUKA JUGAK . HAHA XD


*THAT'S ALL , THANKS READ MYBOO :) THE END :)*