22 November 2010

-MUHD FAIZ ZHAFRI-

hary tuh aku chat-ing nan dia kt fb . cm biase lha kan borak borak semuaa .

titibe dia kate , aku cantek n menyesal break nan aku . aku kate lha , npe na menyesal pulak ?

then dia kate , dia still sayangg aku lagi then ta bole lupekan aku . aku je ade dlm hati diaa

OMG ! aku pon da mulaa rase bersalah dgr dia ckp cmtuh . then aku kate lha , jgn lha ckp cmtuh , try lha tok carik gurl yg lebih chantek n lagi perfect darii saye .

then diaa kate , tknk . dia nak aku jugak .

aku kate , ta cube mane na tahu kan ? so try lha . lgipon aku ad boyfie rite ?

diaa kate tknk jugak :(

-aku pon da rase serba sala then tatao na ckp ape lagi nan dia . takan aku titibe na mintak break then teros pegy kt dia . hurrmmm :(

 ^ kau kene kuat lha ayie , kau tak mati kan kalau aku takde ? :) try okeh :) ^