07 November 2010

ABANG-ABANG SAYA (:

 -DZACK-

-diaa ni fom5 kat sekola alaudin , dulu dia kple nan kaka aku , so dari situ laa ktorang mulaa rapat (: n lastly berangkat (: dia ni da bnyk gila tolong aku , caring gila about adek dia ni , haha :D dia kate , if ada boy or sapesape na touch adek or kacau2-ing adek , beritahu je kt abg , ta paya nak segan2 . biar abg je SETTLE kan budak tuh . aku da byk gila kongsi cerita n mengadu pape dekat dia . dia kate , dia 'LUAHAN HATI' aku . perrgghh ! hahaha - dia nii suke gilaa sakat aku , kenyit2 mate laa , muncongkan mulot times jumpaa aku laa . naseb baik dia ni tinggi , kalau tak , da lame aku tarik telinge kau abg ! :)


                                                                          -AZANIE-

-dia nii azanie azizi . senior tahon lepas kt sekola alaudin , so now dia da habes sekola laa . dia ni EX-BOYFIE kaka aku . mama aku pon da kenal dia since terjadinyee satu kes dulu (: it's our family secret yaww ! hehe :D dia pon baek gilaa mcm abg dzack tuh , dia nii caring , suke buad lawak , kacak pulak tuh ! haisshh - hahaha :D dia kol aku , then kate na bwk aku n kakak aku g shoping , semuaa dia tanggong cuz dia ade gaji . dia pon da mintak izin kat mama . mama kate bole tapi kene tanye papa dulu . papa belom kenal dia lagi so dia pon mcm segan la na bwk kuar anak papa ni , haha :D nanti2 kalau free n mama papa da bagi , kite shopink tahu ! kene sediakan duet bnyk2 , hahaha :D


                                                                          -MAMAT-

-dia fom4 sekola HK dulu , now da kene buang . ta tahu sbb ape ? kaka kate dia na masok alaudin tahon depan , yeahyeah ! haha :D dia nii pon EX-BOYFIE kaka aku . dia pon baek gilaa laa , da rezeki aku bhai dpt abg2 yg kacak n baek gilaa mcm nii , maklomlah aku ne ade abg , aku juz ade kaka jee :) dia pon caring psl aku n kakak , baek hati n so on laa .



                                                                          -PAKEK-

-dia ni name dia MOHD AIZAT but membe2 dia semua pgil dia PAKEK . ta thu mne dtg nme tuh , tapelah , janji ade name . hoho :D - dia nii pon EX-BOYFIE kaka aku jugekk . dia pon PROTECT aku same mcm abg2 yg laen , dia ckp kt CIDAN yg ''kalau kau ade buat pape kt adek aku tuh, mati kau aku keje kan! '' aiyoo ! thankyuu gilagila lha . lagipon dia ni KAZEN dax CIDAN . toh diorg rapat (: dia always pesan kt aku suro jage kaka elok2 , dia syg gila kt kaka aku :) so aku pon ckp la , no worries laa abg , da penat da jage dia selame nii , dia pon gelak jee . hahaha :D



ABG2 semua , thanks yeahh cuz syg , jage n caring psl diniee n aggp diniee mcm adek sndri . SUMPAH tak bole lupe korg n JASA2 baek korg (:

iloveyuuabang <3