05 November 2010

- MY DIOR -


- hoi ! asal kau bilang kau kesepian ? kau ada aku kan ? cehh , perasan jee . HAHA XD
- between aku nan dea mmg bnyk persamaan laa . ada jugak aku terpikir , dea ni kembar aku ke ? mane la tahu kan . tapi tidak mungkin cuz parents aku juz ada 2 org anak jee . ofcourse i'm the MANJE one ! haha
- aku ta engat cmne aku bole rpt nan dea , mybee kt FB kod .
- follow persamaan aku nan dy , hehe ;)

*aku NUR DINI HAZIRAH - * dea NUR DINI ZAFIRAH
*aku GIRL - * dea ponn GIRL
*aku stay kt MELAKA - * dia ponn kat MELAKA
*aku EMPATBELAS tahun - * dia ponn EMPATBELAS tahun jugak
*no fon aku 321^^^^ - * dea pon 321^^^^
*aku always gune perkataan DIOR fer DEAR - * dea pon SAME bhai :)
*org yg aku pena sayangg dulu is AZAM - * now dea kaple nan AZAM tuh

-wahh ! bnyk laa jgk kod , aku ta engat ..
- times memule dy kaple nan azam , dea kate dea rse bersalah n mintak maaf kt aku cuz dea ta thu ponn yg azam tuh ex aku ,
- then aku kate laa , ehh diniey , buad ape na mintak maaf , kitorg da takde pape ponn , aku da ad BOYFIE then AZAM pon da ade GURLFWEN , so FAIR laa kan ?
- diniey kate dy taknak gadoe2 nan aku , then aku ckp laa , takde nye laa .. buad ape gadoe psl laki2 .. no worriee laa hunn (:
- yg penting kau jage dy baek2 n WATCH OUT nan kakak dea . aku taknak korg BREAK sme punca nye mcm aku nan dea BREAK dulu .. kau ingat lagii kan ape aku story kt kau pcl kakak dea ? HAHA XD