07 December 2010

=,=

hari tuh kan post ak yg bru tuh kan aku kate 7/12 na pegi genting rite ? salah tarikh beb , HAHA
kazen aku lha , aku tanye dia :

AKU daddy kate na g genting bila arin?
ARIN : daddy kate 7/12 ni .
AKU : betol ? daddy da balek ke times tuh ? kank sala tarikh  pulak , nti buad penat jee bersiap :)
ARIN : betol :)
AKU : oraite ,,

then hary isnin hari tuh aku tanye mama aku , betol ke 7/12 ni pegy genting ? daddy da balek ke ?
mama aku kate bukan 7/12 lha tapi 9/12 . 7/12 tuh daddy balek dari terengganu .
 then hary khamis baru pergy .
then aku kata , Lhaa , naseb lha tak prepare pape lagi , dax arin uh memang . HAHA :)

perghh , naseb lhaa aku tanye lagi sekali kat mama aku , lao tak , naye jee siap awal2 :)
walaupon tak jadi g genting semalam . tetap jgk ta dapat na outing nan membe2 lame cuz pergi bangi , rawang and KL .
PENAD -__-

na otw balek dary KL tuh , singgah kejab kat SATAY STATION , ktne tah .
datin niza pnye restoran , dia kwn mama aku . tapi times uh , datin uh tade kt situ .
papa aku order lha satay ayam n daging semua , then papa aku kate na satay hati 10 .
then abg tuh kate , 10? abg jgn terkejot pulak tengok satay uh kejab lagi . dea bkn mcm hati biasa .
then papa aku kate , ohh . ok lha , bagi 5 .
then abg tuh kate , 5 pon besar lagi abg . abg try 2 dulu lhaa . bole ? kalau tak cukop , order lagi :)
papa aku pon setuju .

*BLABLABLA*

satay pon sampai , then kitorg tengok satay hati dia . pergghhh ! besar siot . HAHA XD
then mama n papa aku kata , besar nya satay hati dia .
then akak tuh kate . ' hati sebesar hati kite :) '
then kitorang pon gelak jee . HAHAHA
first times tengok satay hati besar tuh (^^,)