21 December 2010

it's alright , it's okey - so much better without you !

SELASA - 21/12/2010 -- SINGLE DAY !
2months 22days

malam isnin tuh , after tengok wayang *HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH* , memang gempak cerita tuh , ketawa tak cover aku dlm wayang tuh . kelaka siot cerita dia . apak aku pon bole thn jugak ketawa kuad dia , enjoy :)


tengok text dax cidan , then aku reply . then dia tak reply ! dia selalu mcm gini .
 kau pk aku ape ? baruah kau nak tunggu2 kau punye text yg berabad na reply tuh ?
dia always mcm ni ! aku text kejab rep , kejab tak rep . perangai kau ni da lama da aku perasan cume aku malas na tegor kau , perangai kau , sendiri jage lhaa . bab2 perangai org ni mmg malas aku na tegor .
kalau aku pulak , kau da mara2 then nak kate kau tuh bukan kuli aku , na tunggu2 aku .
sekurang2 nya , aku ada reason kan - kau lagi worse dari aku okeii !


aku da fedap gila celaka then aku sent long text , blablabla semuaa . mintak break ,  aku nak jee maki kau and kuar kata2 kesat tapi berat hati doh ! aku malas nak benci , takod lagi sayangg !
 then aku teros off fon cuz malas nak layan . esok tuh tengok dia rayu2 tanak break . dia kate dia na ubah perangai . tapaya lhaa wehh ! kata2 kau tuh semua kosong bagi aku . kau tapena nk tunjok !
 times kaple , kau tapena nak sedar dengan sikap kau yg dari dulu lagi kau kaple nan budak laen .
bila aku dah sound tepat kat muka kau , baru nak ckp mcm2 .
dengan aku , tade 2nd chance , aku tasuke nak bagi peluang lain .
 takod kalau lagi saket hati ade lerr .


tuh pon kau tak bole nak sedar ke weyhh after kau text aimie then aimie suroh ubah perangai kau tuh ,
SUSAH SANGAT ? then aku ckp nan dia , tapaya nak ckp mcm2 . tapaya keras kepale , ikod jee keputusan aku .
then dia da tabole na ckp apa2 , juz lepaskan aku . senang hati aku ! kau carik lhaa gurl yg boleh ikod jee kepale kau , senang cerita jadi KULI BATAK kau lhaa !

*kalau kau bace post aku ni , thanks wehh . aku bukan na kutuk or burok kan kau !
cuma nak kau sedar sikit dengan perangai kau . tak kekal lame bro if perangai kau tetap mcm ni and tak berubah ! kau tabole nak jadikan EYRA , EYKA and AIMIE bagai contoh ke ?
dorang semua break nan kau sebab ape weyhh ?
SEBAB YANG SAMA !
 tuh pon tabole nak nmpk apa !
tapaham aku dgn kau !
aku sakit hati dengan kau !
TQVM